FOREDRAG:
Bag om Havets Stemme
med Johnny Haugaard
1. august kl. 11 og kl. 14

Glæd Jer til at få den ægte, den ærlige og helt vildt kærlige fortælling om Havets Stemme.

Blomstermanden Johnny Haugaard præsenterer fortællingen om Havets Stemme - om de fire rum. Om valg af sang og værker. Og om det unikke samarbejde med de mange frivillige.
MØD BARE OP - foredraget er inkluderet i entréen til Skulpturparken.
MØDESTED: Cirkelhaven i Skulpturparken.

LÆS MERE OM HAVETS STEMME

Sandskulptur Festival

10 imponerende sandskulpturer skabt efter temaet: "Verdens Vildeste Opdagelser".

Havets Stemme

Helt særlig indendørs- & udendørs blomster- & naturudstilling. Oplevelsen er inkluderet i entréen til Skulpturparken.

Vestkysten

Udsigt til fest

13.-15. & 20.-22. september 2024 kl. 10-17 alle dage

Få inspiration til din næste fest, hvad enten der er tale om bryllup, fødselsdag, jubilæum, sølvbryllup eller børnenes konfirmation. - Vi elsker at pynte, og derfor præsenterer vi forskellige og smukt opdækkede festborde og giver vores gæster inspiration til drømmefesten. Du kan også booke festsamtale med vores personale.

Kulturhuset

12.-13. oktober 2024 kl. 10-17 begge dage

Oplev ”Kunst i Blokhus”, som byder et væld af udstillere med lækkert dansk kunsthåndværk og design indenfor; malerier, fine art, unika design, skulpturer, keramik, glaskunst og meget mere. Kunst i Blokhus fungerer på én gang som scene og formidlingsplatform for kunsthåndværk og design i Kulturhusets sale.

Gratis entré.

Kulturhuset Blokhus i samarbejde med Lions Club Hvetbo & Lions Pandrup

Sulten?

Uden mad & drikke, duer helten ikke. Spring ombord i vores populære Blokhus Tartelet eller nyd vores skønne Blokhus hapsere No. 1 & 2